lördag + söndag

LÖRDAG!
började med att jag vaknade å var extremt uttråkad så jag ringde till linda å frågade om jag fick sova där och det fick jag så jag drog dit efter jag hade diskat så firade vi hennes mamma å plockade blommor sedan så drog vi till härnösand och hämtade lindas pengar och jacka så åkte vi karuseller. jag tycker att det är så roligt sedan när vi kom hem så fick jag träffa hennes bror för första gången ( han verkar jätte snäll) och sedan så somnade jag!

SÖNDAG!
när vi vaknade så var vi helt sega i huvet båda 2 sedan så kom mamma och skulle hämna med så tänkte vi att hon skulle följa med ett tag sedan blev det som så att hon skulle sova hos mej vid ca kl 9 så kom markus och daniel dit i ungefär 30 minuter sedan så låg vi bara och dryga och såg på hannah montana!


linda när hon plockar blommor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback