skolfotto idag då!

vr skolfotta i skolan idag. vi hade bestämt oss för att vi skulle ha "sommartema" för våga bilder så jag hade på mej. kjol, linne, tajts och solglasögon!! sexxxy;P haha men men var en skön och lugn dag i skolan ändå, den gick as fort förutom på slutet. jag slutade 14.05 men jag skulle med mary hem efter skolan och hon hade utväcklingssamtal kl 14.30 så jag satt och väntade till hon var kvar ( 15.10 ) haha sen åkte vi till henne och åt rökte å sen gick vi till ida;D dom skulle öva inför UKM och dom är massa duktiga<3

Bilder från idag! egoooo! xP

( på väg till skolan! ;P )


jag ä coolingen själv?;P )




( ohh ni blir kära?;D )


(mary är sötast soma alltid<33)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback