snälla fatta..

jag förstår inte dina blickar, jag förstår inte dina ord.
jag vet vad jag känner men känner du detsamma?
menar du det du säger eller är det bara tomma meningar?
det enda jag lyckas med är att göra dej sur och besviken..
är jag så bra som alla säger, är jag verkligen värld dej?
jag försöker göra allt för dej men gör inget.
allt jag försöker göra blir bara misslyckat och fel..
det är inte med vilje jag sårar dej.
men jag vet att jag gjort det för många ggr..
och kommer säkert komma hända igen.

jag saknar dej så jävla mkt så jag inte vet vad jag ska ta mej till.
skulle kunna göra nästan allt för dej..
är inte hel utan dej..

du tvekar om jag älskar dej än men jag förstår dej.
jag är inte samma cissi längre.
förlåt men vet inte vad som hänt med mej..
du gjorde mej till det bättre.
men direkt då det tog slut förstördes nästan allt vi byggt upp..
visa saker kommer alltid finnas kvar i mitt beteende men mycket är helt borta.
och jag är värre än förut det vet både du och jag..
förlåt men vet inte vad jag ska göra...

jag älskar dej.. "/


snälla bli inte sur för detta oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback