lite av min dag!^^

just nu sitter jag på barks med mycket roligt folk men roligast är olivia för hon är hyper just nu sitter hon och stressar mej men nu ska jag lämna datorn och hitta på något med henne. kanske spela kort? haha nej men vet inte. ha en underbar dag kommer kanske in sedan å skriver dit något mer. jo juste har varit på konsert idag var mycket bättre än att bara på skolan och dom var jätte duktigt. ( förutom en ) ahha men nu får hi ha det så bra.  pöss hej leverpastej!


btw. vad tycks om håret idag?

Kommentarer
Postat av: tina

Supersöt tycker jag att du är i håret, och i allt annat också.

2010-05-25 @ 17:45:32
Postat av: cissi

tack så mycket ^^

2010-05-25 @ 23:05:53
URL: http://cissithetroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback