min dag!

min dag igen har varit så sjukt stressig! börjar med att jag är stressadi morse för att jag å karin klev upp så sent så när jag kommer till skolan går jag till fel sal för jag trodde att vi hade no isf so. så har jag ahft mycket att göra på alla lektioner. så upptäcker jag att det är något fel på mina videoklipp som jag måste ha till svenska uppgiften och när jag sitter i matsalen och ska gå för att hämta vatten så fasnar jag med headsettet så det går sönder!! jag får panik!! när jag slutar känner jag att jag måste få slappna av så åker jag till barks å då ska ju självklart simon börja bråka så jag fick gå imellan så blev ju inte lungt då heller och tack vare det så fick jag stressa till bussen och när jag kom hem var det bara att börja göra läsläxan på 32 sider sedan fick jag göra om hela svenska uppgiften mmenblev klar runt halv 11 och nu ska jag sova. 

jo juste! mary har klippt sej oxå! ni ska få se nån bild! hon blev jätte söt!

i helgen ska jag till sollefteå och vara där hela helgen! men har med mej datan så kan blogga ändå!;D


visst blev hon söt?!:D


mitt stackars headsett! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback