stan!

det har varit en helt underbar dag idag! har inte haft så jätte mycket att göra idag på skolan så har mest bara suttit och tagit det lungt. sedan när jag slutade så drog jag till stan och var där till kvart i 4. träffade på jätte mycke mysigt folk och hade det jätte roligt den tid jag var där!

lite bilder från stan idag!


vänster = berglund, mitten = malin , vänster = åkermark.

haha tycker att åkermark blev sjukt snygg i malins tröja på huvet. eller vad tycker ni?


vänster = berglund, höger = åkermark

han är ju lika snygg där med hennes tröja på huvet.


höger = linus , vänster = berglund

tycker att linus gör en extemt sexig min och att han gör en sjukt snygga brills ;)
( tror att berglund är en liten linslus i smyg för han lyckas vara med på alla bilder jag tog)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback