min dag

idag har det varit en rätt jobbig dag i skolan för att jag började kl halv 9 ( som vanligt ) sedan så hade jag historia och röst och rörelse så slutade vi det kl kvart i 11 så hade vi inställd kör och inga sånglektioner så jag började igen kl halv 3, så under den tiden så gick jag och patrica och köpte svart hårfärg så färgade vi mitt hår. så hade vi dans sedan slutade vi. då gick jag till barks så gik jag och några tjejer från barks på gymet och tränade så åkte jag hem kl halv 10. så nu är jag hemma och ska gå och sova. sov gott alla bloggläsare!


så blev det! vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: Simon

jag tycker att håret blev jätte fint <3

2010-10-06 @ 22:25:07
Postat av: cissi

nawww tack så mycket <3

2010-10-08 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback