min dag!

idag var det rätt så segt att kliva upp men jag kom upp ändå så när jag var i skolan så hade jag föst mitt matte prov och tror det gick bra ( kändes så iallafall ) så åt jag lunch efter det med mary! ( riktigt gott faktiskt ), så hade vi inställt så jag drog till dollar och handlade med mamma eftersom hon var i kramfors så åkte vi hem sedan. så är jag hemma nu och bara tar det lungt! så har jag riktigt mycket träningsvärk i vaderna sedan igår. Ikväll ska jag till sollefteå och gå på stan så kommer jag hem i morgon efter jag varit på marknaden där. men kommer ta med mej datorn så kanske skriver något mer ikväll. puss på alla söta bloggläsare!


jag!


jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback