Min dag!

idag har jag ju åkt upp till storuman och fram till att jag kom fram så jävlas allt för mej å linda. Missa bussen i från kramfors så fick vänta från kl halv 06.30 till kl 08.50 så blev Elvis åksjuk och ja.. så var det jätte mycket folk i alla bussar, men när vi kom fram blev allt bra! Vi åkte till hästarna nästan dirrekt vi kom fram jag, Therese, Linda och Fanny så kom Andreas, Dea, Melin och Elin ett tag efter så när alla kommit så red vi. Efter det så åkte vi hem och sa godnatt till barnen så blev det att hyra film sedan så såg vi filmen jag, Therese, Jerry, Tobias, Linda, Björn, Dea, Andreas, Fanny, Melin, Elin, Jonny och Elin så satt vi 8 st i en 5 sittssoffa, 1 i en fotölj och 7 st på golvet men kvällen blev helt underbar enligt mej, så får vi se vad som händer i morgon. Ha en underbar kväll för nu ska jag sova puss alla söta bloggläsare!

bilder kommer när jag är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback