min kväll!

När jag kom fram till Solle så fick jag lite mat i magen ( bullens varmkorv ) och under den tiden hann kevin och hans familj att komma hit oxå. Efter jag hade ätit gick jag in till deras husvagn och spelade kort med kevin och plöttsligt ringer hans telefon! ( SANDRA!:o ) och frågar och vi ska med på hocky och klart vi följde med eftersom att kramfors spelade! Tyvärr förlorade dom med 4-6 men strunt samma jorden går inte under för det, efter det så gick vi till Sandra och åt kladdkaga och bara myste (sjukt långt att gå) och nu är jag hemma i husvagnen igen och ska bara prata klart med Simon sedan ska jag sova för jag är riktigt trött. sov gott att underbara sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback