min dag.

idag vaknade jag vid 6 när mamma kom hem av att eliv gnällde hur mycket som hellst så kom mamma och hämta in han till sej så somnade jag om så vaknade jag vid halv 10 och gick ut med elvis så gick vi in igen å somnade om till ungefär kl 1. sedan så åkte jag och mamma och handlade lite mat så gick vi en promenad med elvis å efter det gjorde vi köttfärssås och makaroner och åt. efter det har jag endast tagit det lungt och bestämt vad jag ska klä ut med till på fredag men det tänker jag inte avslöja nu så ni får antingen kolla på fredag eller lördag för vet inte när det kommer in bilder. Nu sitter jag och talar med simon igen och ser på dansfeber. ( hör hit upp hur mamma sitter nere å skrattar. så mysigt!!


dansfebers juryn för er som inte sett det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback