Ny tröja/tunika

Idag när jag var ute och gick på stan med patricia och syrrann så såg jag ett stånd där dom sålde kläder och jag skulle bara dit så hittade jag en tröja/tunika som jag bara skulle ha så jag gick för att ta ut pengar och när jag kommer tillbaka så står det en annan och kollar på tröjan som JAG skulle köpa! Hon kollade och funderade väldigt länge så fick hon gå in i någon sak som dom hade fixat å prova den så när hom kom tillbaka så hängde hon tillbaka den för hon skulle bara gå och ta ut pengar så skulle hon komma tillbaka och köpa den så direkt när hon går så ställer sej en turk ( inget illa menat mot dom ) och kollar på den så säger jag bara till henne " ursäkta men jag ska köpa den där. " så tar jag den framför näsan på henne å köper den! haha jag är så ond!


tröjan/tunikan! älskade den!


jag och tröjan/tunikan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback