hemma igen!

Nu har jag varit på mötet och det gick itne alls bra för han som skulle leda det dök inte upp så blev på riktigt dåligt humör men det är bra nu!  när vi som var där lessna jag på att vänta så drog jag på ett möte som jag skulle vara på på dr. barks oxå det gick jätte bra ist! förutom att en kille som oxå var på mötet hade vaknat på fel sida. sedan stannade jag på barks tills nu! ( barks är vår ungdomsgård här i kramfors! )

Nu är jag iaf hemma igen och ska ta och sova eftersom skolan börjar i morgon! :)

måste be om ursäkt till dej emma att jag inte såg ditt inlägg på facebook medans du var inloggad och har tyvärr tappat ditt nr.. men vi åker samma buss i morgon så ingen fara<3 


sov gott på er sötnosar!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback