mys pys i husvagnen!

Nu sitter jag och mamma i husvagnen vid en sjö i bollsta och dippar grönsaker ( gurka, paprika och morötter ) 

när jag nyss hade slängt ut mitt flöte i sjön så fick jag ett samtal av min syster som jag inte träffat på hur längesom hällst käns det som så berättade hon att hon hade vägarna förbi mej här i kramfors så ville hon komma och säga hej så när hon eller ja dom kom så upptäckte jag att det var therese ( min syster ), hennes pojkvän jerry, dea ( min andra syster) och hennes pojkvän! snacka om jag blev glad! :D <3

aja jag har det jätte mysigt iaf! :D<3



PS. jag glömde min sladd till kameran hemma så kommer tyvärr inte lägga upp några bilder ikväll men dom kommer i morgon <3 DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback