top 10!

Nu kommer det en top 10 lista på de maträtter jag tycker mest om! :D

1. kinamat
kinavat
kycklingwok med nudlar
tacos
surstömming ( när man är sugen )
grillat kött med potatiskgratäng
bill med potatis och brunsås
våfflor
mammas viltgryta
och en sak till kallar börjes kotletter
kasslersallad 1. Kinamat
2. kycklingwok med nudlar
3. börjes kotletter ( en sak jag och mamma lagar :P )
4. viltgryta ( en annan sak mamma gör )
5. tacos
6. grillat kött med potaisgratäng
7. våfflor
8. surströming ( när man är sugen :P )
9. biff med potatis, brunsås å lingonsylt
10. kasslersallad med vitlössås.

( något jag vill smaka är faktiskt sushi )

mums för allting! :D



kina mat!! mmhhhhh så gott!

Kommentarer
Postat av: S A R A K L I N T B E R G

Sv; De kommer från Nelly.com :D

2011-08-18 @ 15:26:47
URL: http://saraklintberg.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle - foto & vardag

sv: Du får gärna kommentera min blogg istället för att skriva ett mejl! :)



Men jag menade att vi lägger till varandra på bloglovin'. Har du lagt till mig? För om du har det så lägger jag självklart till dig! :)

2011-08-18 @ 18:03:17
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback