åka hem!

Nu har jag varit i stallet för sista gången under tiden jag är här uppe för snart åker jag hem. Som ni säkert förstår så kommer jag inte vara så social idag eftersom jag ska åka bil ungefär 4 timmar för att ta mej hem, men hellre det än 9 timmar på en buss :P haha 

Jag kommer självklart blogga mer när jag kommer hem ikväll dock vet jag inte när vi åker eftersom jag ska åka med en vän från kramfors som har sin mormor här uppe :)

Ha en underbra dag om jag inte hinner blogga mer innan jag åker! :)
Puss Puss sötisar!!<3


Bild från tacokvällen igår.
Jag hade jätte mysigt tack alla som var där och gjorde den så bra, utan er ingen mysig tacokväll! :) <3



Kommer sakna er alla här uppe as mycket! Vi ses i sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback