hiss eller diss?

Hello Kitty? - HISS

Jag tycker inte alls att det är något fel på denna figur, jag tycker snarare att hon är jättesöt :D<3




tatueringar? - HISS

jag dissar verkligen inte tatueringar! jag tycker det är as snyggt och har 2 st själv och en sådan tatuering blir mitt nästa projekt! :)



kläder på djur? - HISS

jag tycker att det är bra att det finns kläder till djur som inte har någ varm päls på vintern. Då klipper dom ju frysa i alla fall :)




Plastikkirurgi? - DISS

jag måste säga att plastikkirurgi är dissar jag enormt mycket för enligt mej så är alla männikskor lika fina och att det bara är synd att man ska kunna göra något sådant.. oftast är ju männiksor mycket finare innan operationerna dessutom!

Se på Shauna Sand bara.. Hon var mycket finare innan operationerna tycker iaf jag. 





vad säger ni? Hissar och Dissar ni som mej eller har ni helt andra tankar? :) skriv gärna vad ni tycker om dessa saker. Skulle ni undra vad jag tycker om något helt annat är det bara att fråga :)

Kommentarer
Postat av: Robin K

Shit va ful hon den där Shauna Sand blev:O, tragiskt att det betraktas som vackert i dagens samhälle, man kan ju köpa "knulldockor" som ser bättre ut!!



Stay true!!



Peace and prosperity

2012-03-09 @ 00:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback