kungafamiljen!

Någon brud började snacka om att vi inte skulle klara oss utan kungafamiljen och jag klarar bara inte av att ba lyssna på henne för hon verkar inte veta vad hon pratar om.

Enligt mej så gör dom inte ett skit förutom att ta våra skattepengar och inviger saker! Jag tycker att vi skulle klara oss hur bra som hellst utan dom för dom gör ändå inget vettigt som vi skulle sakna! 

Hennes "bästa" argument emot mej var att hade dom regerat i Sverige så hade det varit stora fester och parader i flera veckor och visst kanske det skulle varit men det är ju fortfarande inte säkert att det skulle vara så och vi har klarat oss utan dessa fester och parader så länge jag kan minnas iaf och det har inte gjort oss svenskar något! 

PS. hon var inte ens svensk! Hon var dansk!!





Aja nu ska jag söka mej till sängen så hörs vi imorgon.
Puss alla söta bloggläsare och sov gott inatt. det ska jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback