perkus + present! ^^

Min dag idag var varit as bra fram till ikväll! 2 bra vänner till mej (som är/var ) tillsammans gjorde slut ikväll för att han varit otregen och jag vet inte vad jag ska göra.. Han har ju självklart betett sej sjukt dåligt men jag har känt honom längre än henne men ändå så har hon blivit en väldigt bra vän till mej och jag är inte en sån människa som kan skita i mina med människor.. Så nu när jag ska blogga så hänger sej Min Telefon så jag kan inte lägga in några bilder så nu har jag fått suttit och bråka med den ett tag ( som ni ser funka det tillslut ).

Jo idag var jag och köpte en "apropåpresent" till min mamma som vi kallar det kan dock inte lägga ut bilder på vad det är eftersom hon inte kommit hem än och hon läser min blogg men ni kankse får veta senare så kom min peruk idag som jag beställt!! Jag blev as nöjd!

Så det var väll det mesta med min dag som kanske ni vill veta för ska jag berätta allt som händer på mina dagar kommer ni få sitta och läsa i några timmar för att komma igenom mina inlägg :P haha 


Min peruk! vad tycks?:D ( har den endast för filmen jag är med i )



Mammas apropåpresent ^^ ( dock har hjärtat blivit fult eftersom det legat i västan.. :( )
( dissa mina mattepapper under :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback