skaffa ett liv..

Måste man älska alla sina släcktingar?
Det verkar vissa tycka och jag känner att det är helt sjukt att man ska måsta vara så, jag kommer då ändå alltid hålla mej till mina egna åsikter och tycka det jag vill om allt och alla. Beter man sej som skit mot mej så kommer jag inte visa respekt för den personen och då är det skitsamma om det är en släckting en vän eller någon random människa! 

Nathalie! Du är en patetisk människa och jag skäms över att ha dej i mitt släcktträd, det enda du vill göra om dagarna är att bråka med allt och alla, du kommer snart inte ha några vänner kvar och då tycker jag inte att du ska gå ut och deppa sönder på facebook!

Ett tips från mej till dej: Skaffa ett liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback