stekarn!

Kom hem vid 4 inatt och hade så grymt roligt igår! ojojoj säger jag bara! Lite synd att jag inte fyllt 18 än för annars så hade jag följt med dom ut på krogen ikväll men får väll ta det till sommaren! ^^ Då kommer det bli fett med röj hos mej kan jag lova. haha 

Vaknade kl 10 imorse vilket jag aldrig trodde skulle hända så åkte jag och mamma in till stan och handla lite saker för ikväll :) Nu sitter jag ute i solen och steker så kommer Linda hit senare tydligen så får vi se vad som händer ikväll.

några tips på vad man kan göra? slutte uppskatta det:)



lite sliten kanske ;P


stekarn ;)  ( utanför bastun )


linda ( bästa lilla syster ) och jag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback