svar!

Nu ska ni få svar på enda frågor från frågestunden och jag säger direkt att jag kommer inte svara på några sexfrågor eftersom jag vet att jag har i alla fall ett barn på 9 år som läser min blogg, sånt får ni fråga privat i stället :)


vem var din första kärlek?

min första kärlek heter Kim Thor :P


vad tycker du om att flickvänner/pojkvänner förbjuder att man ska få vara vän med en av motsatta kön?


jag tycker det är sjukt att om en tex. tjej inte ska få prata med sina killkompisar bara för att hon har en svartsjuk pojkvän som inte litar på henne. DUMPA HONOM! :P ( eller henne )


Hur kan du se något positivt i allt? Min pojkvän har tex vart otrogen.. vad är det för positivt i det?
Jag förstår att du har svårt att se något positivt i detta men tänk som så, du fick iallafall veta att han var en idiot och att du inte ska slösa din tid på honom mer?:)


Vilken är din favorit årstid och veckodag?:)


Jag tycker det är en svår fråga.. Jag älskar vintern för det är julafton + att man kan köra skoter men det är kallt och äckligt så tror nog jag får säga sommaren eftersom jag älskar värme så kan man bada ute och jag fyller år då :)
min favorit veckodag är nog.. tosdag tro det eller inte, då tänker jag alltid ja imorgon är det fredag! så vet man att det är nära till helgen och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback